Bacım en iyisi baby vac saniyelik zaten hemen köşeye kıstır çektir burnunu ☺️ kendime bile kullanıyorum o kadar rahatlatıyor ki daha bugün nefes alamıyorum diye kendime kullandım dedim ki dünya varmış ya. Kesinlikle baby vac al derim 8 aylık bebeme burnu dolduğunda hemen kullanıyorum çok rahatlatıyor