Braa3434
sokaklahmacunuu Goon külot bezi denedim. Bu postta öneren olmuştu. Kesinlikle primadan bile iyi. Mutlaka onu bi deneyin. 12 saat dursa bile hiç bi taşma yok. Diğer bezlerde sadece ön kısmı şişip, çişi yanlardan dışarı çıkarıyordu. Bu bezin komple her yeri emmiş oluyo ve taşmıyo. Ve 1 numara büyük almanızı öneririm.