25 aylık oldu oğlum 2 yaşına girdiğinden beri öğle uykuları gittikçe azaldı. Bugün yarım saat uyudu Max 1 saat oluyor. Normal mi bu durum bitecek mi böyle böyle hiç bir işimi halledemiyorum o uyurken. Sizinkiler kaç saat uyuyor
(Sabah en geç 8de kalkıyor öğlen 1 de uyuyor akşam en geç 9 buçuk uyumuş oluyor