Bihterrr Kızlar 1 ölçek ar mama ile 1 ölçek normal mama beraber kullanıyorum(tek ar aşırı gaz yapıyor) böyle verenler hangi biberonu kullanıyorsunuz?? Ar için y kesim biberon başlığı aldım ama ondan çok mama akıyor