M_15 Merhaba anneler bugün oğluma tam anlamıyla otizm tanısı koyulmasa da ufak ufak kıtıntıları var dedi yarın gelişim testimiz var ona göre eğitime başlayacağız b birde sosyalleşmek istemiyor iletişim kurmak istemiyor dedi hocamız önerileriniz nelerdir
iki_prensesannesi M_15 2 yaşında Atipik otizim tanısı var kızımın kimseyle konuşmayan , içine kapanık , kimse ile temasdan hoşlanmayan bir bebekti yeni yeni alışmaya başladı zamanla düzelir sizinde başlangıç demek ki eğitim aldıkça daha iyi oluyorlar
humakusu1 M_15 Merhaba, değerlendirmesi yapıldı mı acaba çocuğunuzun? Aynı durumu yaşamaktayız umarım güzel bilgiler almissinizdir 🙏
M_15 Uyaran eksikliği çıktı Buda ekrana bağlıdır dedi hocamız kreşe yönlendirdi ama oğlum kreşe de uyumu sağlayamadı hala sabah tekrar gideceğiz kreşe inşallah bu hafta Hayırlıca alışır devam ederiz