hsyn Oglum iki gundur biraz atesi vardi 38 bi defa gorduk simdi atesi gecti ama bugun biraz fazla uyudu emmesi iyi keyfide ehh bu kadar uyumazdi hiç 🤤
Mom35 hsyn Doktora götürmelisin bence. Benim bebeğimin de ateşi çıktı ve sürekli uyku hali vardı. Halsizdi. Kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı
kuzeyto hsyn keyfi yerindeyse endiselenmeyin, biseyi olsa huzursuz olurdu. Dis cikariyodur belki, benim oglum dis cikardigi zaman cok uyur
kuzeyto hsyn hafif ates de disten oluyor genelde ama yukselirse mutlaka goturun doktora, en fazla 37.2 falan oluyodu benimkinin dis zamani