Kızlar benim kız 4 aylık oldu muhtemelen 5 aylıkken falan ek gıdaya başlicaz sade mamayla beslendiği için doktor erken başliycaz demişti. Bu instada bazı sayfalar takip ediyorum videolar görüyorum keşfette falan hep birşeyleri birbine karıştırıp veriyorlar ya diyorum ben yiyemem bebeğim yermi acaba bunları sizce doğru olan öyle bakarak tarif yapmak mı yoksa tadım aşamasından sonra biz ne yiyorsak bebişede ezip ondanmı vermek mi