Meri-Mel Yigitoglum_2 Ben hovover kullanıyorum diğer markalar ile kıyas edilince nasıldır bilmiyorum fiyatına göre çok memnunum
Defne51 Prensimm düğmelerini kapatıyorum daha iyi oluyor iç içe geçmiyor öbür türlü iç içe kaçıp ıslak kalabiliyor du ama sorunu çözdüm şuan zorlanmıyorum
Prensimm Defne51 evet benimde aklıma geldi ilk kez attım nevresimi içine girmişti bende bidakine nevresimi düğmelerini kapatayım
Yigit_Yagiz_Moms Yigitoglum_2 sıemens İQ 700 kurutmalı çamaşır makinesi kullanıyorum kesinlikle efsane 👍🏻
bseydas Gulce3 bende bugün baktım o markaya çok güzel geliyor özellikleri vs ama bebek kıyafetlerine özel program yok o aklıma takıldı birde servis konusu sıkıntılı diye duyduk