Filiz1110 Merhaba kızımda besin alerjisi şüphesi var o yüzden aptamil pregomin syneo kullanıyoruz ama her beslenme sonrası 2-3 kez kusuyor çok rahatsız oluyor öğütüp duruyor tadı daha iyi olan mama tavsiye edermisiniz doktorumuz evolvia önerdi tadı nasıl
3kedili2bebekli Filiz1110 evolvia ve neocate gercekten çok daha iyi benim bebeklerim o aptamili içtiğinde olduğu gibi fışkırarak kustular öyle sevmediler
berk58 Filiz1110 bebeğimede aptamil pregomin syneo denedik aynıları oldu kusma kabızlık tadınıda sevmedi kokusu bile kötü mama değil ilaç sanki doktorumuz raporu değişiti “aptamil pepti syneo” yazdı şimdi onu içiyor tadı kokusu güzel rahat içiyor çok şükür tavsiye ederim
gizemalkan Filiz1110 Filiz1110 biz de Evolviya kullanıyoruz dün alfamino denedim gaz sancısından gece hiç uyuyamadı hala devam ediyo ağlamaya aptamilde sancı yaptı evolviyanın tek canımı sıkan noktası içinde soya olması bebeğimin soya alerjisi varmı onu bilmiyorum pazartesi günü alerji doktoruna gidecez
3kedili2bebekli Filiz1110 iyi geliyor yanlış hatırlamıyorsam bu mama pirinç bazlı biraz kötü kokuyor sadece icmezse mamayi yapınca 1-2 dakika ağzını açık bırakın kokusu uçsun öyle içer
Filiz1110 3kedili2bebekli aptamilde çok kötü kokuyordu 1 aydır onu içiyor bunuda içer heralde düşünüyorum
Ball- berk58 bu mamayı bızede yazdılar sonunda bebegım bırleyler içebıldı ama bundada laktoz ve peynır altı suyu falan yazıyor anlamıs degılım haftaya sorucam doktora
Filiz1110 berk58 bnde şimdi içeriğine baktım peynir altı suyu yazıyor içeriğinde belki bize iyi gelmeyebilirdi bu neye alerjisi olduğu belli değil çünkü kızımın
Ball- berk58 doktora sordum tam alerjık olmayan ama süt ürünlerine tekpi veren bagırsak ve mıde sındıremedıgı ıcınmiş alerjı cok farklı bır boyut dedı bu peynır altı suyu falanda parçalanmıs yanı bebegın vıcudu buna hafıften alıssın bagırsaklar sındırmeyı ögrensın gibi bir acıklama yaptı
Filiz1110 gizemalkan evet içindeki soya benimde tereddüt etmeme neden oldu ama 4 gündür kullanıyoruz bi yan etkisini görmedim demekki soya çokta etkilemiyor bizi sizde bi yan etki yaptı mı evolvia
gizemalkan Filiz1110 yan etkisi olmadı ama etkiside olmadı sanki 13 gün oldu kullanmaya başlayalı hala sancılanıyo içerken sizde sancı var mı mama yerken
Filiz1110 Yani kaç aylık sizin bebeğiniz bilmiyorum ama kızım normalde de gazlı bi bebek yerken yada yedikten sonra değilde sabaha karşı falan çok kıvranıyor rahatsız oluyor gazdan
gizemalkan Filiz1110 2 aylık mama yerken sancılanıyo sabaha karşıda ıkınıyo arada saatlerce oda 3 4 saat sürüyo
Filiz1110 gizemalkan 2 aylık alerjisi olmayan bebektede bunlar olur ama benim oğlum alerjik değildi ama emzirememiştim mama yemişti kaç tane mama ve biberon değiştirdik kolik demişlerdi 4 ay boyunca o gazdan kurtulamamıştık sürekli ağlardı ıkınırdı kabız olurdu 4. Aydan sonra bağırsaklar gelişimini tamamlarmış ondan sonra düzeldi