Suni sancılı normal doğum yaptım
Benim tercihime kalsa sezaryen olurdum
Ve neden eksiklik görüyorsunuz?
Sezaryende doğum sırasında ağrı yok ama etrafımda gördüğüm kadarıyla sonrasında çok ağrı oluyor
Normal doğumda da doğum anında ağrı oluyor
Yani her türlü içimizden bir can çıkıyor