kader49 Kızlar geçtiğimiz gün ayın 15 inde adetimin 2.gününde ilk defa aylık iğne vuruldum. Hemşire birkaç gün korun dedi. Hemen etkisi olmaz dedi. Ben adet bitiminden sonra ne kadar korunmalıyım ?