Kızlar bebeğim asla ilaç içmiyor genelde fitil kullanmak durumunda kalıyordum. Fakat doktor bugün meyvesuyuna kat ve ver dedi mandalinaya kattım verım ama kızım komple kıpkırmızı pişik olmuş :( bunu görmeden tekrar verdım birde üstüne. Böyle bir yan etkisi var mı bildiğiniz ?