nymeria_ onlarda dünyaya ilk defa geliyorlar, duygularını düşüncelerini şimdilik anca böyle ifade edebiliyorlar:) evet bazen yıpranıyoruz yoruluyoruz kızıyoruz her anları başka güzel hele ki uyudukları zaman. Sağlıkla büyüsünler yeter ki zaman çabuk geçiyor:) böyle düşününce emin olun daha rahat atlatırız bu dönemleride :) 🌸