momdide Merhaba sevgili anneler… bebeğim 2 aylıkken arkadaşlarım işe başlayacaksın dışarı cıkarken vs biberon ver sonra biberonu almaz zorluk yasarsın dedikleri için o akla uyuo biberon verdim… ilk başlarda bir sorun yoktu sonra meme reddi gelişti. Önce sürekli gün boyu memede kalup uyuyordu ten tük yutkunma sesi vardı bu on gün kadar sürdü sonra memede durmamalar başadı… bu arada kilo alamadi kilosu geri kaldi… biberonla sagdigim sutu verdim arada mama rajviyesi yaptim doktor kontrolunde. Surekli emzirmeye calistim… 1 hafta on gun de oyle gecti bir gun tamamen emmeye basladi biberonsuz gecirdik ertesi gun tarti kontrolunde resmen hic kilo almamis cocuk. Psikolojim alt ust oldu resmen. Her ogun sonrasi mamaya gectik😔 once meme sonra sut ya da mama deniyorum bir haftadir da . Ama asla emmiyor memeyi aliyor aninda uyuyor. Biberonu verdigimde gozlerini aciyor iciyor. Kendi ellerimle biberona alistirdim yavrumu o kadar uzgunum ki😔 emzirmeyi o kadar istiyorum ki . Kasik biberonla cildiriyor nasil aglamak nasil bagirmak eziyet ediyorum diye dayanamiyorum biberon veriyorum tekrardan.acken memeyi asla almiyor zaten ciglik kiyamet… kilosunu toparlamaya basladi yavastan ama korkuyorum biberonu tamamen keseyim mi deneyeyim mi bir gun iki gun… geceleri emerdi artik o da yok. Hem emzirmeyi cok istiyorum hem de o kadar yoruldum ki. Kendimde hata aramaya basladim artik ugrasmamali miyim acaba diye … lutfen biri bir akil versin🥺🥺🥺🥺
beyz12 momdide canım bende de aynı sorun var, Emzirme şeklini değiştir ayakta emzir, Yatakarak emzir .. Ben mama artı süt olarak ilerliyorum bende yaşadım, şuna inan Bu durum geçici Sabırlı ol
mer_501 İlk emzir sonra mama ver ben hep siringayla verdim ısrarcı ol gece vermeyi dene memeni biberon kullanmayın bence tutar inşallah
momdide Deniyor mer_501 öyle yapmaya çalışıyorum ağlayınca ya da doymadı düşüncesi gelince elim biberona gidiyor😐 bugün vermeyeceğim bakalım kaşık biberon şırınga deneyeceğim. Biberon gibi doymayacak ama bi şey olmaz dimi 🥺
mer_501 momdide kontrollu şekilde verirsen şırınga çok kolay kendisi emiyo iki elinde tut bı anda çok çekmesin ilk emzir ki çok açken sabirsiz oluyo bebisler ben hala sirangayla devam ediyorum