smnbr Bebem 9 aylık. Bir dişi yeni yeni çıkıyor Doktorumuz diş fırçası al dedi Siz ne kullanıyorsunuz?
mervekb smnbr parmak fırçalar var şeffaf, eczanelerde olur mu bilmiyorum internette satışı çok. Ben hala onu kullanıyorum 20 aylık kızıma, bazen diş çıkarırken tetagil vs de onunla damaklarina fircaliyorum.
smnbr mervekb Dediğiniz ürünü diş kaşıyıcı olarak okudum sanırım internette Temizliğe de iyi geliyor mu peki
mervekb smnbr biz diş doktoruna gitmiştik kızım 15 aylık falandı o da bu parmak fırçayı önerdi 2 yaşa kadar. Sonrasında Manuel yumuşak uçlu fırça önerdi. Ben o yüzden henüz normal fırça almadım. Kızımi üst on dişlerde sararma var fırçalama yaptırmıyor diş çıkarma süreci devam ettiği için damaklari açıyor izin vermiyor yapmama. Arada nadiren fırçalama yapabiliyorum. Düzenli yapsam bu sorun olmazdı muhtemelen. Uzmanlar çocukların içtiği anne sütünün dahi dişleri sararttigini söylüyor 2 yaşa kadar emzirmeye devam edeceğim dişleri sarariyor diye emzirmeye bırakan duymuştum bana çok saçma gelmişti.
smnbr mervekb Emzirme nedeniyle diş sararmasını ilk defa duydum Bırakan annelere ise şok oldum Hoş gerçi benimki 7 aylıkken kendi kendine bıraktı sağlık olsun