ilgazdemir Bebeğim 1 ay 21 günlük öğlen 11 den beri uyumuyor şuan saat 10 meme de uyuyor kucağımda kaldığı sürece de devam ediyor yatağa koyduğum an uyanıyor ve tekrar uyumuyor bu normal mi napmam gerekiyor
tugces09 ilgazdemir 2 ay 26 günlük hala aynı şeyi yaşıyoruz.. bugün gündüz uykusu 1 kere zorla uyudu dün onu da uyumamıştı. Şimdi hala uyutmaya çalışıyorum omuzda gezerek uyurdu o da bitti anca emerek uyuyor 1 haftadır o da yatağına koydugumda uyanıyor. Gece uykuya dönerdi şimdi o da yok 1 haftadır böyleyiz😴
masterchefiniz ilgazdemir 3 ay 5 günlük aynı ayağımda uyuyor yatağına koyduğum an etrafa bakıyor 😬 delireceğim
yenianne1721 ilgazdemir şu an bir düzen olmaz ama kundak ve fön makinesi sesi çok işe yarıyor mutlaka deneyin
sydaglsen ilgazdemir 2 aylığız bizimde böyle gidiyor atağıydı huysuzluğuydu deli gibi uykusu var direnmesiydi öyle geçiyor günler. Rutin falan hikaye bebeğim doğduğundan beri 10 dk uyuyup min. 5-6 mak. 10 saat ayakta geçirebiliyor. Şaşkınlıkla izliyoruz bizde. Nasıl dayanabiliyor diye
heygorl ilgazdemir şu an bir düzen beklemeyin zaten ilk 4 ay beklenmez. Bir de 8. Haftada bir atak var normal. Yarım kundak ve beyaz gürültü deneyebilirsiniz kanguru kullanabilirsiniz
lagerthaa Kesinlikle kundak yapmalısın ben ayrıca bebeği yatağa koyunca kiraz çekirdeği torbası koyuyorum karnına o bebeğe sıcaklık veriyor
mihrabal yenianne1721 benimki de 1 aylık ne piş pişten ne sallanmaktan anlıyor, birtek memede emicek uykuya dalacak, kundak sevmiyor o kollar sarıldımı kıyamet kopuyo asla sardırmıyo, nasıl uyutcaz bilmım :(
ilgazdemir Hiç kundak yapmadım denicem ne zaman yapıyorsunuz kundağı emzirirken uyuya kalıyor genelde çünkü
yenianne1721 mihrabal Kollarını içine almayın böyle koltuk altından sarın ama benim bebeklerim de hep göğsümde uyurdu o dönemlerde
Acargun Bir ay 22 günlük benim bebeğim de Memede uykuya geçiyor böyle uykusu geldiği anda yatağa bırakıp kendi kendine uyuyan bebeklerden değil henüz bunu yapan varsa nasıl yaptığını söyleyebilir misiniz