pasaklisinkukuli pasaklisinkukuli 5 dk içinde 10 rwklam izledim klavyemin bi görünüp bi kaybolmasını saymıyorum bile
pasaklisinkukuli pasaklisinkukuli anlarım 1 tane reklamı 2 tane reklamı ama artık tadı kaçtı premium yapın isteyen versin para rahat rahat kullansın
pasaklisinkukuli pasaklisinkukuli güncelleme gelecek diye korkuyorum artık her güncellemede daha fazla oluyor
Elfgrn pasaklisinkukuli Gelse de kimse alıp premium kullanmaz. Burda Kural ihlali yapıp uyarı askı alan sonradan para verdik vs diye didinmeye başlarlar hani kurallara uysalar sorun yok
pasaklisinkukuli Elfgrn ben de 2 defa uyarı aldım ama kural kuraldır uymayan atılır yapacak bir şey yok
Elfgrn pasaklisinkukuli İşte herkes böyle olsa keşke ama maalesef para verdim neden askı uyarı alayım kafasına bazıları o yüzden olmaması daha iyi bence can dayanmaz yoksa, kabul edemiyor bazıları aldığı işlemi