Merhaba geçen ayın 11’den beri süren bir adet kanamam var ve hala geliyor ağrım normalde çok sancılı bir süreç geçirirdim bu ay hiç ama hiç hissetmedim ve doktora gittiğimde kan verdim çok birşey demediler açıklayıcı geçen gün tekrar gittim parça alınması gerektiğini söylediler bu konuyla ilgili bilgisi olan ve ya başına gelen varsa yazabilir mi