BendedeYok kardeş kıskançlığı her zaman olacak sadece biraz sabır lazım dediğiniz senaryoları biz de yaşadık ,küçücük elbiseyi zorla giymişti o halini ben de unutamıyorum 🤣 birkaç wyicikli kıyafet vardı ona göremiyordu ama elinden de dusurmuyordu her odada onunlaydi ama kardeşi doğunca da hiç tahmin ettiğim gibi olmadı ,üstünü degisecegim zaman en sevdiği kıyafetleri seçip getirdi anne bunu giydir diye ☺️ kardeş arası yaş farkının az olması kanaatindeyim büyüdükçe daha zorlaşıyor ya sana yardımcı olacağı yasa gelmesini bekleyen şöyle 10-11 yaş dolaylari ya da erken yapacan ,4 yaş bırakmak büyük hataydi benim için , 4 yaş hem herşeyi anlayıp hem de laf anlatamadigin bildiğini okuduğu seni dinlemedigi bir yaş . Bizim vukuatlarimuz çok oldu ,kardeşi sever diye 3 aylık bebeğe fındık parçası verdi mesela o da sadece 2 dakikalığına karşı odaya geçip odadaki bardaklarini almaya gitmiştim bir baktım sesi geliyor güzel miydi kardeş beğendin mi tabi ben üç buçuk ama kardeşi çoktan yutmustu kakasindan çıktı tabi bayağı konuştum kendisiyle yapmadı bir daha . O yüzden ilk zamanlar gözünün üstünde olması gerekiyor sonra kuralları öğreniyor bebekle ilgili artık rahatça aynı odada birakabiliyorum hatta göz kulak bile oluyor