Merhaba Sevgili Anneler,
Kızım perşembe günün den beri çok rahatsızlandı burnu tıkandı öksürük ateş derken doktora gittik fitil ve şuruplar verdi.Fitili vermek kolayda suruplari vermek çok zor olmaya başladı asla ağzına almak dahi istemiyor bende iyice şaşırmış durumdayım yemeden içmeden de kesildi varmi benim durumumu yasayan sizler Naptiniz Merak ediyorum açıkçası.
Şurupları içemezse iyileşmez nasıl bir tedavi uygulanır ki onu da bilemiyorum ağızdan hiçbişey almak istemiyor cunki :(