Adlk ben bu sorunu tam 6 ay yaşadım ama çok şükür 7. Aya doğru düzeldi. Oturup ağlardım, çaresizlikten. Evde arabayla gezdirirdim, dışarlarda gezdirirdim.. kucağımda emzirerek evin içinde dolanırdım. Ya denemediğim hiç bşy kalmadı ve çocuğu gündüzleri uyutamazdım. Allahtan geceleri çok iyi uyurdu. 6 aydan sonra kendi kendine uyumak istedi ben uğraşmadan 😁 şuan günde 3 uyku yapıyor ama geceleri çok uyanıyor şimdide diş ağrısından dolayı