tospikannesi_ Hahaha çok tatlı ya yerim🤭 Tabi öyle her çocuğun gelisimi farklı. Bizim oğlan biraz herşeye geç kalıyor üzülüyorum buna ben. Aslında hiçbir sağlık sorunu yok, tam vaktinde de doğmuştu ama hep geç kalıyor. Bebekler 5,6 aylık oturunca benim oğlum 8 ayda oturdu kendi. Dişide ilk 8 ayda çıkardı, 13 ayda yürüdü. Ama şuan 15 ay bitiyor pek bi kelimesi yok biraz kafaya takıyorum yani. Genetikte olabilir bilemedim. Siz yada eşiniz bebekken her şeye tez başladığınız için kızınızda size çekmiş olabilir😍