Prensesannesi424242 Bebeğim 7 ay 20 günlük..geceleri yarım saate bi uyanıp ağlıyor sebebi atak olabilir mi?
neslihanada Tamda 7 ay 20 günlükken başladı 9 ay 13 günlük hala geçmedi en uzun atak en zor atak zaten 10 aydan sonra bitiriyormuş bitikk durumdaydım.
Prensesannesi424242 neslihanada ya gerçekten mii 🤦🏼♀️ bebeğimle gecemiz zaten zor geçiyordu şu iki gecedir rezil haldeyiz devamlı uyanıp ağlıyor en uzun 40 dk uyuyor her uyanışında mamasız asla uyumuyor