bir_prens_annesi_ teşekkür ederim canım inşaAllah çok sağol 😍💕
cansu000 😂 ayy yüsralarda öyle biraz ve sınırlı😂
Prensesannesi___ parla ve Umay da hoş geliyor kulağıma 💕
Prensescilek teşekkür ederim dimi aslında çok hoş babamız begense bide aslında 😏
3prenses1prenss evet çok güzeller mis Allah bağışlasın MaşaAllah 💕
bittercikolata__ amin cümlemizin evladını
yunusderintemel biraz eski isim gibi geliyor bana Esra🙈
bittercikolata__ aminn
Defne
eymeneness defneyi eşimde soyledi defne ve Melis de güzel diye kafamı karıştırdı
bittercikolata__ kuzenimin büyük kızı da yüsra ikinciye inci Hüma koydu 🥳
annebebek012 himm evet güzelmiş aslında 💕
bittercikolata__ aysima 💞
aysimam__ bunuda soyluyum eşime güzel isim💕
bittercikolata__ Kübra olsun o zaman ben adımı çok seviyorum 😅
Kubra226 😂😂 canım yaa
bittercikolata__ defne de güzel isim bence kızımın adı defne 🌺
ilosasell 💜💜
bittercikolata__ zümra - hafsa
eslem00 Zümra gorumcemin kızının ismi hafsada çok var etrafımda 😏
bittercikolata__ Yeliz, Yeşim, Yasemin? Falan belki benzer hoş olur.
OptimusPrime yelizde güzelmiş 🌼