zeynepcan1 Kızlar Doğum sonası Beren’iniz ilk regl döngüsüne nasıl tepki verdi ?daha sancılı mı?normal mi?
Elizbkrc zeynepcan1 bende çok merak ediyorum normalde sancılı oluyordum hiç olmak istemiyorum o yüzden 😔 zaten 1yıl oldu gelesi yok🤣
Umuttt zeynepcan1 ben normal dogum yaptim 2 kes adet oldum.hic agrimadi eskiden cok agriridi şoka girdigim bile oldu ama kist gibi bi durum varsa ilerde tekrar agrilar basliyormus
Kubra111 Bn dogum sonrası hemen normal sekile agrısı çok olmayan bir adet süreci yaşadım 4 ay düzenli devem etti sonra üç ay olmadım mide bulantısı kusma karın bel agrısı cektim iki gün ölüm gibiydi bu sefer çok agrılj oldu anlamdm