Merhaba oğlum 5 aylık bugün doktora fotoğraf attım dil enfeksiyonu olabilir dedi daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu yarın Allah izin verirse gidicez hastaneye dilinin ucunda kızarıklık var sabah yoktu öğlene doğru olmaya başladı çıkmış dişi de yok ben acaba kendi mi dilini sıkıştırdı diye düşündüm ama olabilir mi acaba öyle kendisinin dil sıkıştırması