Fatma90 Merhabalar işe başlayacağım çok stoğum yok azda olsa mama vermek lazım arkadaşımdan bir içimlim apramil almıştım içmedi hangi mama alsak içer acaba
muntalp Fatma90 aptamil, sma, hipp denedim ama hiçbirini icmedi, sütümü sagdim onu da icmedi, yorumlara göre bir mama daha deneyecegim bende,