benseninanonim kizlar 4 gun once sezaryen oldum ilk gunden beri cok siddetli bi sirt agrim var o kadar kotu ki anlatamam emzirirken cok zorlaniyorum yatamiyorum sanki kramp giriyor butun sirtima😣 basina gelen oldu mu acaba normal mi bu kadar agrimasi
Yarim_Kilo_Kiyma benseninanonim Geçmiş olsun. Gaz sancısı o maalesef. Ben doğum yapınca sinir krizi geçirdim hastanede bundan dolayı. Bol su, Komposto için yürüyüş. O gaz çok fena. Allah korusun kalp krizine bile yol açıyormuş bende duyunca çok şaşırdım
AsyaUlku benseninanonim Belden uyuşturma iğnesi yapıyor onu bir haftaya geçer benimde başıma geldi nefes aldikca acıyordu.
-_-hUysUzvetatlikadin benseninanonim inan bu foruma üye olduğumdan beri en çok gördüğüm postlar oluyor. Ama normal yani aslında normal değil ama hemen hemen her sezaryen olanın yaşadığı durum o iğrenç bel ağrısı tam o iğnenin yapıldığı yer özellikle. Tamamen bitmiyor ama zamanla git gide azalıyor. Benim mesela artık 3 yılı geçti ama biraz ağır iş yapsam veya ağır kaldırsam aynı yer zonklar senin daha çok yeni o yüzden tek tavsiyem kafein ama şu granül kahve veya üçü bir arabalardan değil filtre kahve tüketmeye çalış
BendedeYok benseninanonim maalesef aynısını yaşadım hatta onunla birlikte baş ağrısı da vardı bende. Böyle omuzlarıma kadar çıkardı bel ağrısı yani ağrı gibi de değil kram gibi de değil. Çok gıcık bir şeydi nefes aldıkça bile batardı her yerim bir hafta on güne kadsr geçiyor ancak o süreçte maalesef çekiyoruz o ağrıları. Ben mentollü şanlı merhem sürdürmüştüm sırtıma komple o biraz rahatlamıştı deneyebilirsiniz
benseninanonim Yarim_Kilo_Kiyma gazimi cikarsam bile ayni benim😞 belden yapilan igneden dolayi diyeni gordum ben de bilmiyorum. cuma gunu doktora gidecegim soracagim bakalim nedenmis. benim de cok sinirlerim bozuluyor aglayasim geliyor napicam bilmiyorum😢
Yarim_Kilo_Kiyma benseninanonim Oda bir ihtimal. Allah kolaylık versin size inşallah. Çok zor çok iyi biliyorum o acıyı.
bbbtt benseninanonim bende gaz diye biliyorum, doğumun ilk günü omzum tutulmuştu. Adını hatırlamıyorum ama hastanedeyken bir krem sürmüşlerdi o iyi gelmişti gazımı rahat çıkartmış olmama rağmen ve krem omzuma sürülmesine rağmen hem rahatlamış hem de daha fazla gaz çıkartmıştım 😂 doktorunuza danışın tabii ki belki başka bir önerisi olur belki başkadır durumunuz
AsyaUlku benseninanonim Geçer canım ben Eylül’de doğum yaptım benimle aynı anda doğum yapan kadınlar aynıydı hatta ilk doğumda yoktu hemsirelere sordum bu ara herkes bunu diyor bizde arastircaz dedi. İğneden oluyor dediler.
benseninanonim -_-hUysUzvetatlikadin doktorum da gunde 3 fincan kahve tuketmeye calis demisti bu yuzden mi acaba
-_-hUysUzvetatlikadin benseninanonim o iğnedeki ilacın içinde ne halt varsa onun etkisi her bünyede hemen gitmiyor bence doktor ondan söylemiştir filtre kahve ve Türk kahvesinden zarar gelmez ama diğerlerini hayatta tavsiye etmem ama eğer öncesinde pek tüketen insan değilsen ilk başta üç fincan belki çarpıntı yapabilir
benseninanonim BendedeYok bende de bas agrisi var zaten migrenim vardi. ama belim o kadar kotu ki basimin agrisi yaninda hic kaliyor. umarim benim de bir an once gecer😢
benseninanonim -_-hUysUzvetatlikadin evet oncesinde ara sira icerdim gunluk bir fincan icsem olur herhalde
belismomsss24 Ben sezaryenden bir gün sonra hastanede yaşadım. Çığlık çığlığa ağladım hemşireler bir sürü ilaç yaptılar ama işe yaramadı. En sonunda doktorum istemeyerek fitil verdi o biraz iyi geldi. Bıçak saplanır gibi bir acıysa o maalesef gaz sancısı. Nefes aldıkça batıyor
benseninanonim belismomsss24 bel kismimda bicak saplanir gibi oluyor ama yukari kisimlari sanki kulunc girmis gibi
AsyaUlku benseninanonim Öyle canım bende tam ameliyattayken ağrım başladı nefes alamıyorum dedim kaç kere sakinleştirici verdiler hatırlamıyorum o kadar kötü geçti benimde.
-_-hUysUzvetatlikadin benseninanonim olur bak insan kendini daha iyi tanır mesela diyelim ağrın akşama doğru daha yoğun oluyor bir fincanda akşam yemekten sonra içersin gerekirse ama dene bi kendini kimsininin mide rahatsızlığı oluyor dokunuyor