madonnaa Bebeknaz vital enfeksiyon ve grip için vermişti doktorumuz bize iyi geldi çabuk atlattık. Grip, öksürük, geniz akıntısı hepsi vardi. Ozellikle geceleri cok rahatlatti.
efeninannesi__ Bebeknaz zaditen damla 2 yaş altı bebeklerde alerjik solunum yolu tıkanıklığı için veriliyor soğuk algınlığı grip için değil ayrıca uyku yapıyor bebeği sersemletiyor
kizinaasikbiranne Bebeknaz Evet canım geniz akıntısına iyi geliyor bize doktor 2 defa verdi 5 günde falan tamamen kuruyor 😊
ilenalemin madonnaa merhaba benimki de aynı durumda 7 aylık.kaç gün kullandınız acaba bi de çok uyku yaptı mı
madonnaa ilenalemin hastalığı bitene kadar kullandım çok rahatlattı gece verdigim için gece uykusuyla birleşti sadece daha rahat uyumasını sağladı.
madonnaa ilenalemin tam tersi bizde normalde ağlıyor uyuyamiyordu damlayı verdikten sonra rahatlayıp uyuyordu
ipeksibel ilenalemin alerji ilacı bebeğimin geçmeyen soğuk alginligi vardı son çare doktor onu verdi gecti çok sukur
ilenalemin ipeksibel benimkinde de öksürüğü azalttı çok şükür.bueun akıntısı devam ediyor ama daha iyi.gece verinc eiyimuyuyor gündüz uyurken çok ağlıyor acaba ilacla alakslk olabilir mi sizce
ipeksibel efeninannesi__ benim bebeğim iki hafta grip şekilde geçirdi iki gün iyileşti sonra tekrar iki hafta aynı şekilde başa sardık bundan dolayı doktor alerjik olabilir deyip o ilacı verdi ondan sonra da geçti çok şükür bebeğim 11aylik biz kulalndik
Zumra_Fatma ilenalemin yok canim zaten verdikten bi kac dk sonra uyku moduna geciyor ve cok iyi gelnisti oksurugune alerjisine