1arslanannesi25 Denizkiziyiz Ay ben de bunun cevabını merak ediyorum Çünkü ben de dikleştirme ve küçültme düşünüyorum Aslında Memelerim çok küçük ama sarkmış yani dikleştirme ve küçültme Ben de istiyorum ama sanırım devlette Olmuyor galiba
sezer2022 Denizkiziyiz evet ama sağlığına engel değilse, estetiğe girdiği için ekstra ücret alınıyor. Arkadaşım artık büyük göğüsleri yüzünden eğilip kamburlaştığı için ücretsiz olmuştu Bursa fakültede
Denizkiziyiz 1arslanannesi25 ya yapılıyorsa bile ücretli olabilir belki ama bende bilmiyorum randevu da bulamıyorum hiç bugün üniversite hastanesine gittik 45-50 civarı dediler en azından araştırmalar da daha uygunda oraya gitmek istiyorum ama bekliyorum bakalım yorumları gelir insallah
secondmylife Evet yapılıyor eğer boyun fıtığı vb gibi sağlık sorunu teşkil ediyorsa ücretsiz genel cerrahi yapıyor. Benim annem oldu 4 sene önce. Ama asla tavsiye etmem. :/
secondmylife bebeklihayatt137_ Sutyenli ve giyinikken güzel ama ciplakken görmek istemezsiniz. Heryeri dikiş izi malesef. İz kremlerine rağmen geçmedi.
esrayadasare Bende düşünüyorum sadece fiyat ve bilgi almak adına Kocaeli şehir hastanesinden randevu kaç kere kovaladım ama asla boşluk olmuyor zaten özelde yaptırıcam yaptırmayı düşünüyorum tabi bilgi almak adına bakayım dedim o bile mümkün değil maalesef
secondmylife Denizkiziyiz Çok çok zor bir ameliyat iyileşmesi çok zor sırf yağ dokusu olduğu için annemin dikişleri tutmamıştı ayrılıyordu resmen gidip yeniden diktiriyorduk. Şekli şemali de bozuluyor dikiş izleri felan çok fazla kalıyor. Göğüs ucunu zaten tamamen çıkarıp yeniden dikiyorlar. Şahsen ben kendimi o şekilde görmek istemezdim. Ki bende 100 beden kullanan büyük göğüslü biriyim. Annemin ameliyatını görmesem bende isterdim. Ama asla.
bebeklihayatt137_ secondmylife zaten sirf bu yuzden devlette ameliyat olmak istemiyorum cunku lazer dikis yapilmadigi icin iz kalıyor malesef o sekildede disardn guzel dursa bile insanı kotu hissettirir
secondmylife bebeklihayatt137_ malesef öyle. Estetik amaçlı yapılmadığı için devlette dikislere hiç özen göstermemişler oysaki çok iyiydi anemin doktoru Ankara’da oldu.
eflin_bebe secondmylife Merhaba baya olmuş yorum yazalı merak ettim hangi hastanede oldu şehir hastanesi mi? Ağrılı bir süreç miydi kaç beden giyiyordu