onay02 Soru başlıkta kızlar ertesi gün hapı kullandım adetim 4 gün gecikti test yapayım dedim sanki silik çizgi var 😵💫
sezer2022 onay02 olacağı varsa oluyor 🥴 bazı ilaç ve antibiyotikler, doğum kontrol hapı yada ertesi gün hapının etkisini öldürüyormuş. O dönemde başka ilaç kullanıyor muydun
onay02 sezer2022 D vitamini kullanıyorum başka bir ilaç kullanmadım hiç 🤷🏻♀️ Gerçekten olacağı varsa oluyor
adaatuna onay02 o haplar yumurtlamayı baskılıyor ama eğer yumurtlama günündeyseniz bunu baskıyalayamaz :)
sezer2022 ZeydsMom yarım gün çalışırken iyiydim canım, 1 aydır tam güne geçtim giremiyorum ben özledim 😭
onay02 adaatuna Geçmiş olsun 😂 Bizim eşekliğimiz oldu diyecek hiç bir şeyim yok vallahi 😂 Yarın bi kan vereyim belki test yanlıştır 🤭😄