cerennsari bebeğim 55 günlük çok gaz sancısı var bir çay kaşığı tatlı badem yağı içirin rahatlar diyorlar deneyen içiren var mı
peraninnannesi cerennsari lütfen saçmalamayın. Bebeğinize anne sütü veya mama dışında bir şey vermeyin daha çok küçük. Ya alerjisi varsa ne yapacaksınız. Probiyotik damlalar var ya onlardan ya da gaz damlası kullanın rahatlarsınız.
ezgdmrcasln cerennsari ama gaz için zeytinyağı da etki etmez ki kabız olsa o ayrı. Bio gai ve sap simplex damlalarını kullanın iyi gelir.
cerennsari Bütün gaz damlalarını kullandık prebiyotik damlalarıda aynı şekilde ne kullandıysak geçmek bilmiyor