naz5835 Bronşit olduğu için antibiyotik kullandık. Cok kötü şekilde pişik oldu. Poposu, özel bölgesinin etrafı bacaklarının arası.. kantaron yağı, zeytinyağı, pişik kremi, bebek pudrası hepsini kullandım. Geçmiyor :(
Melek2845 naz5835 sudokrem çok iyi geliyo denediniz mi bide tahinin üzerine çıkan yağ da iyi geliyo susam yağı
kidsannesii naz5835 travazol hametan sudokrem dönüşümlü sürdüm. Her bez açmada 2 3 dk bezlemeden bekledim. Poposu kurumadan krem sürmedim pamukla hafif degdirerek kurutuyorum gerekirse. Böyle kabarık kabarık olan pisigi 2 günde bitirdim..
1bardaksu naz5835 benim oğlanın da öyle olmuştu ilk aylarında kanıyordu resmen.O sıralar annem yanmıştı Ankara’da yanık kremi yapan bir kadın vardı.Annemin yanıklarını geçirdi.Annemden alıp o kremden sürmüştüm gece sürdüm sabah piştikten eser yoktu.Öyle bir krem yapan yer varsa o kremler çok iyi geliyor
burcumelike Doktorunuza sorun tabiki ama ben genel de bebanthol kullanıyorum. Bir kaç kez çok kızardığın da hametan kullandım ve iki üç seansta geçirdi
Divayorgunxx Mrb cnm balli krem kullanabilirsin.icerigi tamamen dogal yanık pisik ağız ici yarası vucut yarası vs herseye kullanabilirsin önemli olan sürdukten sonra bebeginin poposuna 10 dk havalandirip baglaman acilan yaralari sabaha kalmaz kapanir
Cansuuecc naz5835 ben her kaka yaptığında yıkıyorum pişik durumunda da kantaron yağı ve sudo kremi karıştırıp sürüyorum anında kesiyor bı de bez de önemli