Kızlar bebeğim 7 aylık ve ilk kez denedim. Tarife göre 1 su bardağına 2 yemek kaşığıydı ama bu çook fazla geldi. 1 çorba kasesi kadar çıktı ama bebeğim yarım kahve fincanı ancak yedi. Sorum ise şu; o kaseyi saklarsam kaç gün yedirebilirim? Bunu deneyen var mı?