Kızlar ben burun estetiği oldum ve bu app’de çıkan reklamlardan dolayı bir önceki tartışma başlama cevaplarını bile cevaplayamadım ama bu benim için çok önemli üçüncü gün bugün ağrılarım var bitkinim dakikalar geçmiyor bebeğime öpemiyorum sarılamıyorum oyun oynamıyorum baba evindeyim zaten elhamdülillah anneannesi dedesi bir şekilde bitiyor ama bana dakikalar geçmiyor psikolojim bozuldu onunla ilgilenemiyorum diye bu bir ikincisi sigara içmeden duramıyorum günde beş tane içiyorum Bebekken burun estetiği çok zormuş 1 buçuk yaşında bu arada çocuğum. Bana geçirdiğiniz bütün evreleri anlatır mısınız hayırlısıyla en hızlı şekilde nasıl toparlanıp sosyal hayatıma geri dönebileceğimi söyler misin tamponlar genelde bir haftada çıkıyormuş bana silikon taktı zevkine estetik olmadım ama tabii ki şeklinde Değiştirdi doktor benim isteğim üzerine tüm tavsiyelerinizi bekliyorum yanıtlarınıza ben de sorularımı eklerim