Merhaba kızlar ablamın 3 aydır böbrek bezinün üstünde kitle var ameliyat olunacak diyor lar vs
Normalde bu hafta olacaktı bugunde doktor pet film çekilcek dedi genelde baktıgımda bunu kanser hastalarına çekiyormuşlar bildiginiz varmı acaba bu film me için çekiliyor