hhghjk Kızlar bebeğim 2 aylık uzanıp göğsümde emzirip yatıyorum yatağımda öyle yatıyor deliksiz 4 saat faln beşikte 20 dakka bile sürmüyo uyuduğu ne yapmam lazım uyuyup beşiğe koyduğum da uyanıyorr
kardelen1209 hhghjk biz 50 gun boyunca yan yana yattik park beşik vardi ona yatiriyodum direk uyaniyodu besigini degistirdim şimdi onda uyuyo da rahatladim biraz
mbarlasu hhghjk 10,5 aylık beşiğe koyduğum gibi gözler açılıyor 🤣🤣 Döne döne uyumayı sevdiği için beşik dar geliyor bizde hep beraber yerde yatıyoruz 🤣 Daha küçük sizin kolunuzu istiyor daha güvende hissediyor ❤️
peraninnannesi hhghjk biz 7 aylığız hala beraberiz. Bir daha bu anları bulamayacağım o yüzden kokusunu çeke çeke yatıyoruz😇