reyreylo Tek bebekli anneler merak ettim ikinci bebek hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben bazen doğururum gibi geliyor sonra bir sinir anında vazgeçiyorum 😅
kuzeycinarbaby 4 aylık oglum var eşime kalsa hemen yapalım 😂 ben hazır değilim ne yazık ki cokkk çok erken şuan Allah isteyene versin
1arslanannesi25 reyreylo Selam ben de düşünüyorum ikinci çocuğu oğlum var 3,5 yaşında Allah kısmet ederse düşünüyorum bakalım oğlum da çok yaramaz Bu arada nasıl yapacağım ama Allah kolaylık verir inşallah
Asyaveannesi04 reyreylo İstiyorum kızım 3 yaşında olacak 1 ay sonra ama eşim hiç sıcak bakmıyor 🥲 Evimiz, arabamız maddi durumumuz da var çok şükür ama eşim kızıma iyi bir eğitim verelim yeterli diyor ve bu beni biraz üzüyor
reyreylo Asyaveannesi04 belki kendisi kızınıza kardeş ister bir süre sonra neden sıcak bakmıyor genelde asıl çileyi anneler çekiyor 😅
fatmaselbala Asyaveannesi04 aynı durumdayız 2.5 ay sonra 3 yaşındayız biz ama sıcak bakmıyor eşim malesef yaş aralığı açılmadanw bende olsun istiyorum ama nasip 🌸
sezer2022 reyreylo ev hanımı olsam ve yirmili yaşlarda olsam, kardeş isterdim 🥹 ama böyle doğur anneanne yada babaanne baksın, bana göre değilmiş, bide yaş 36 çökmeye başladım 🤣
Azra00 reyreylo 13 aylık oğlum var ben başka düşünmüyorum maddi manevi tek çocuk için çabalarım bu dünyaya fazla iki çocuk Türkiye şartları kötü geleceğini düşündüğüm için tek çocuk ideal. Eşimde kararıma saygı duyuyor hayirlisi olsun artık nasip kısmet zaman ne gösterir bilemeyiz
reyreylo Azra00 benim de kızım var aynılarını düşünüyorum. Hele ki kız çocuğu olunca insan daha endişeli oluyor. O kadar kötü bir zamandayız ki artık sokağa nasıl göndericem çocuğumu diye şimdiden düşünüyorum.
bisenakillisinzaten reyreylo ilk zamanlar zor oluyor düzen oturunca biraz daha kolay. Mesela bazı dönemlerin ayrı zorluğu oluyor hastalık diş vs. Ama yine de iyi ki olmuş diyorsun
alinmom reyreylo zor ne kelime benim kizlarim 3 buçuk ve 11 ayliklar kiskanirlar hep birbirlerini inanilmaz zor dönemler büyüdüklerinde iyiki yas araliklari az olmus diye sevinecegim bunu biliyorum 😅