defneoz27 Kızlar yaptıran var mı yarın anneme yapıcaklar ama uyuşturmayacaklarmış ve 7 tane kitle varmış 3mm galiba cm de olabbilir tam bilmiyorum hepsinden tek tek sıvı alıcaklarmış süreç zor mu çok ağrı oluyor mu çok üzgünüm canı çok yanar diye :(
bucocukac_ defneoz27 çok kolay kan alır gibi basit bi işlem hepsinden almayabilirler ama en büyük hangisiyle ondan alabilirler
defneoz27 bucocukac_ Hepsinden tek tek alacağını söylemişler videolar da kötü duruyor korktuk bizde biraz
defneoz27 mavipapatya1 merhaba şuan iyi ama biyopsi yapılırken uyuşturmadıkları için çok ağrısı olmuştu doktor ilaç tedavisi önerdi hala ilaç kullanıyor