Merhabalar kızlar ben çok takıntılıyim doktor konusunda sağlığıyla ilgili problemler oldu cok uzun mevzular belki 10 tane doktor değiştirmişimdir güvenmedigim için .. Gop medical parka goturuyorum aslinda cok memnunum ama muaynesi cok pahalı ve bi test yaptirmaya kalksam hastahane cok pahali belki gittiginiz memnun oldugunuz biri varsa soylerseniz cok sevinirim teşekkürler 😊