Merhaba arkadaşlar, 33+5. Haftada doğum yaptığım bebeğimin bugün 42. Günü, ultrason randevumuz vardı karaciğerde grade 1 yağlanma göründü sorun olurmu doktor kontrol dedi sadece. 39 gün yoğun bakımda kaldı, kalp durması, entübe peşine sepsis, akciğer sorunları, kalp sorunları derken çok ilaç tedavisi aldı ondan olmuş olabilir mi. Bilgisi olan varmı.