Bebeğim 2 yasinda oonce 2 yas asisi oldu o aksam kustu 3 gun 38i geçmeyen atesi oldu. Sonraki gun de atesi devam edince dr a götürdüm. Idrar yolundan suphe ediyoruz dr antibiyotik verdi. Ama bugun oturduğu yerden kalkamıyor aşırı endişeleniyorum. Idrar yolu enfenksiyonu ya da ateş boyle bi sey yapar mi basina gelen var mi varsa yazın nolur icime su serpi yarin tekrar doktora götürecegim