Merhaba kızlar bişey sorucaktım bebeğim 20 aylık bi kaç gündür bezini değiştirdiğimde özel bölgesini bezin üstünden sıkıyo böyle acıyomuş gibi. Kızarık değil . İdrar yolu enfeksiyonundan suphelenıyorum yarın dr götürücem ama idrar tahlili bebeklerde nasıl yapılıyo yaptıran oldumu acaba? Bilgi verirseniz sevinirim.