Kardeşine hamile kaldığımı öğrendiğimden beri bebe takıldı yapıyor bebe givi olmaya çalışıyor mimikleriyle kendini sevdiriyor bize ama evde bebek kıyafetini gördüklerinde seviyor tatlı diye karnımı öpüyor kardeşim diye normal mi sizce geldiğinde çok kıskanırmi ki