Kızım 10 aylık oğlum 8 yaşında eşim dediki çocukları 2 saatlığıne anneme bırakıp baş başa bi haççkahve içmeye çıkalım kayınvalidem mükemmel bakar eminim oğlum okula gittiği için alıştım görmeden durabiliyorum ama kızımı bırakamıyorum. Sürekli napıyo iyi mi diye düşünüyorum malmıym ben akıl veren bana nolur