Leylahanli Merhaba hanımlar oğlum şaşılık amelyatı olacak. Daha önce bu süreci yaşamış anneler nasıl oluyor öncesi sonrası yatış oluyor mu narkozu verip mi götürüyorlar vermeden mi
acipatlican Leylahanli merhaba ben kendim olmuştum ta 2009 yılında genel anestezi ile yapılmıştı doktor çok önemli benim ki biraz zor oldu sonrası yani şükür geçti gitti şuan hiç bir sıkıntım yok. Rabbim sifa versin
acipatlican Leylahanli evet bantliydi krem falan kullandım yapışmasını engellemek için. Doktor çok önemli hoca girecek sandim ameliyata öğrencileri girdi yaptı para beklemiş o zamanlar bilmedik acemice oldu ama şükür iyileştim dikkat edin nve doktoru iyi seçin