milletsanakanalizemiolacak mahg ben evden en son 15 ekim doktor kontrolünde çıktım hee birde 10 kasımda acile gittik ondan öncede 16 eylülde gittik haa birde alerji için 13 kasımda gittik hastane süslü değildi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tunaveannesi16 mahg yerim yok diye ağacımı annemlere bırakmıştım ordan alacağım ama kurmam süslemem yılbaşından birkaç gün önceye kalır hatta bir gün öncede olur geçen yıl oğlum küçüktü ilgisini çekmiyordu ama şimdi büyüdü anasını ağlatır ağacın aahhshssj