Spinal iğnenin yeri ağrıyor dediğimde doktora o çoktan geçmiştir ayakta durmaktan bebek taşımaktan ağrıyor demişti, kendimi inandıramamıştım doktora 😂😂 4 ay oldu sezeryan olalı bazen ilk gün ki gibi ağrıyor yataktan zor doğruluyorum. İnşallah geçer diye bekliyorum. Bileydim genel anestezi olurdum.