guneyokyanus ya test bozuk ya da idrar çok da anlatmışsınız. Orada sarılıp gibi bir şey oluşmuş o yüzden gebelik yok. Gebelik testlerini ilk 10 dakika içinde çıkan sonuçlar önemlidir sonra çıkan sonuçlar geçersizdir yani bunu dikkate almanız gerekmiyor. İlk yıl adet olmamak normal karşılanıyor ben 18 ay olmadım aktif emzirmen varsa bu süreyi uzaya biliyor