mahg merhaba anneler kaç aya kadar dikkat eddiniz? biz 7+22 günlüküz ama hala korkuyorum tam herseyi yemeye 😿
hazale966 mahg ben gaz yapan şeyler yememiştim. Kimyon at ye diyolardı ama bebeğe cok gaz yapar diye. Mercimek nohut kurufasukye falan yememiştim bir süre
Duyulurum mahg ilk 3 ay dikkat ettim ki o zaman bile bakliyat tükettiğim zamanlar oldu, aşure falan bir sorun yaşamadım. Dikkat edilecekse alkole sigaraya ve paketli gıdalara dikkat edilmeli
2124 mahg İlk 3 ay dıkat etmek lazım siz rezene cayı için bebeği rahatlatıyo siz için kavun bulgur soğan mercımek corbası baklagıller karnabahar brokoli yoprt kola bınlar gaz ypr
butterflyy_ mahg canım herşey olur ye hepsini olmaz denilen şey bebeğe göre değişiyor genelleme yapmamak lazım sen yedikçe anlıyorsun ona göre yol alıyorsun bulgur mesela gaz yapar derler ama aşırı da süt yapar kişiye göre değişir
2124 2124 Ben 2. Cocuk doğerdum 5 aya kadar dıkkat ettım bıraz cok şükür gaz sorumımz olmadı 3 aydan sonra yedım ama cok az